Serviceavtale

Avtalen omfatter:

  • preventivt vedlikehold, hvor vi vil sjekke deres utstyr
  • foreta rydding på server-disk
  • leting etter potensielle feilkilder
  • gi deg som kunde en statusrapport over installasjonen.

Avtalen blir satt opp i samråd med deg som kunde, og på den måten vil avtalen alltid være skreddersydd etter deres behov.

 

Avtalen omfatter preventivt vedlikehold , hvor leverandørens personale vil sjekke kundens utstyr, foreta rydding på server-disk, leting etter potensielle feilkilder samt gi kunden en statusrapport over installasjonen. Avtalen blir satt opp i samråd med kunden, og på den måten vil avtalen alltid være skreddersydd etter kundens behov.

 

 

Formålet med avtalen er å kunne tilby en systematisk oppfølging av datautstyr og nettverk, for å kunne sikre kunden en stabil driftssituasjon. Avtalen inkluderer medgått arbeidstid ved feilsøking, feilretting samt arbeid medgått til reparasjon/utskifting av deler. Avtalen dekker ikke deler og utstyr som må repareres/skiftes utover garantitiden.

Avtalen innbefatter supportbesøk, feilsøking, samt nødvendig reinnstallering av systemprogramvare. Avtalen omfatter preventivt vedlikehold, hvor leverandørens personale vil sjekke kundens utstyr, foreta rydding på server disk, leting etter potensielle feilkilder, samt gi kunden en statusrapport over installasjonen.

Avtalen dekker innleggelse av operativsystem på nytt samt tilpasning av dette, dersom server disk blir ødelagt. Kunden kan benytte seg av de tilbud om oppgraderinger av programvare som leverandøren gir. I henhold til denne avtalens bestemmelser påtar leverandøren seg å yte teknisk service og bistand på datautstyret spesifisert i bilag.

Avtalen innbefatter teknisk sjekk, feilsøking og nødvendig skifting av deler som dekkes av garantitiden. Deler utover garantitiden belastes etter gjeldende priser. Leverandøren forplikter seg til å holde nødvendig teknisk kompetanse, dokumentasjon og reservedelslager for utstyret, slik at tid og kostnad ved reparasjon blir så lav og effektiv som mulig.

Avtalen blir satt opp i samråd med kunden, og på den måten vil avtalen alltid være skreddersydd etter kundens behov.

Copyright © 2016. All Rights Reserved.

The McMox Web site would like to use cookies to store information on your computer, to improve our website. Cookies used for the essential operation of the site have already been set.

I accept cookies from this site.